środa, 28 sierpnia 2013

How old is your soul?

Siedząc z przyjaciółmi w okół ogniska, wsłuchując się w odgłosy nocnego lasu  zdałam sobie sprawę, że nie chcę dorastać. Właśnie skończyłam 17 lat. Nie muszę i nie chcę być teraz dorosła. Wiem, że niedługo przyjdzie moment, gdy będę musiała podjąć decyzje co dalej. I wiem, że będzie to najtrudniejszy wybór w moim życiu. Po mojej głowie chodzi wiele pomysłów i planów, ale tak naprawdę nie wiem czym chciałabym się zająć w przyszłości. Ogarnia mnie niepokój, że bez względu jakiego wyboru dokonam, po prostu sobie nie poradzę. Że nie będę potrafiła żyć życiem takiego, jakiego w głębi duszy pragnę.

Staram się jednak odsuwać te myśli i skupiać się na codzienności. Na tej chwili, gdy wszyscy ogrzewaliśmy się ogniskowym ciepłem, gdy czytam kartkę z życzeniami wciśniętą w jedną z najpiękniejszych książek jakie w życiu czytałam, gdy czuję, że to co robię jest zgodne z moimi przekonaniami.

1 komentarz:

  1. Jeśli to jest życie, którego naprawdę pragniesz, dąż do niego.
    Pomimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń