środa, 11 września 2013

ulubione 3


10 ulubionych:
płócienny plecak, za wygodę i ten górski klimat
herbatę o smaku jagodowej muffinki, najlepiej w pakiecie z kocem 
"Sztukę planowania", za przekazane mądrości
brązową kredkę do oczu, prawie naturalnie
"New Girl", by się czasem zrelaksować
30 km na rowerze, choć niekoniecznie moim 
wrzosy na parapecie, na przywitanie jesieni 
notowanie, dla większego porządku w życiu i w głowie
Justina Timberlake, czemu nie uwielbiałam go wcześniej?
spanie do 10, taki przywilej soboty

9 komentarzy:

  1. Ciekawe...część rozumiem absolutnie, część jest mi nieznana i muszę to sobie przeanalizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredki nie mam, ale lubię brązowe cienie. Idealne.
    Herbatkę muszę kupić i wypróbować, pewnie jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do cieni się dopiero przekonuję. Na chwilę obecną tylko beżowy używam

      Usuń
  3. O takim plecaku marzę od dawna, ale nigdzie nie mogę znaleźć tego idealnego.
    Herbatkę próbowałam i oddałam chłopakowi, bo mnie kompletnie nie smakowała.
    Brązową kredkę mam, ale i tak wolę granatową albo szarą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój plecak kupiłam na allegro, na próbę, czy w ogóle do mnie pasować będzie.Powiem Ci, że lepszej decyzji podjąć nie mogłam :) Teraz szukam jakiegoś bardziej porządnego w wykonaniu.

      U mnie brązowa zdaje egzamin. Bardziej subtelna jest.

      Usuń
  4. inspirująca i intrygująca lista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nawet w sobotę nie mogę pospać do 10 :c
    Herbatę za to najczęściej piję mango, albo zwykłą sypaną - magia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątki zazwyczaj kładę się spać koło 3 nad ranem (to już w sumie sobota jest), więc i zdarza się spać do 10.

      Ja już skupuje mój jesienny arsenał herbat i świeczek. To będzie piękna jesień :)

      Usuń